E-poed

E-kaubandus moodustas 2022. aastal Eesti kogu kaubandusest vähemalt 20%. Tervelt 76% Eesti elanikkonnast teeb peale koroonapandeemiat e-oste. Lisaks kasvab e-poodide käive iga aasta umbes 30% võrra. 

Tavapoed ilmselt kuhugi ei kao, kuid on selge, et e-kaubandus on tulevikusuund, millega tasub kaasas käia.

Aitame sind tänapäevaste e-kaubanduse lahenduste kasutamisel. Loome kasutajasõbraliku, kõigis seadmetes toimiva e-poe, mis kutsub kliente kordusostudele. Mugavad maksed pangalinkide abil ja tarnevõimalused üle Baltikumi ja Soome ei sea klientide osas piire. 

Liidestustega e-poodide puhul teeme automaatika, mis aitab kokku hoida tööjõukulude pealt – laosüsteemist või teiselt hulgimüüjalt saadud info jõuab ka e-poodi ilma eraldi käsitööd vajamata.

Oleme teinud koostööd mitmete Eesti suurimate äritarkvara pakkuvate ettevõtetega nagu IDS, Directo, Valnes, AstroBaltics ja Erply.

  • Veel põnevat statistikat e-poodide funktsionaalsuse ja kliendikäitumise kohta:
    • 76% klientidest kasutavad e-poes tasumiseks pangalinki või maksealgatusteenust
    • 80% kasutavad tarnimiseks pakiautomaate
    • 90% e-poe otsingutest tehakse mobiilis
    • 60% ostudest toimub nutiseadmetes

Allikas: E-kaubanduse Liit, Kantar Emor, DPD, Statistikaamet

HINNAKIRI*

*Kõikidele hindadele lisandub käibemaks
Lõplik kodulehe hind sõltub täpsetest kliendi soovidest ja vajadustest

  • Ühenduse võtmine

    E-poe loomine saab alguse meiega ühenduse võtmise hetkest, mil selgitame välja teie vajadused ja nõudmised

  • Disaini loomine

    Kokkuleppele vastavalt loome e-poe disaini ja saadame teile ülevaatamiseks. Disaini sobivusel valmib algne prototüüp

  • E-poe loomine

    Prototüübi valmimisel lisatakse lehele erinevaid funktsioone ja sisu

  • Testimine

    Pärast kõiki e-poele lisatud funktsioone toimub lehe testimine ja rikete korral parandamine

  • E-poe üleandmine

    Põhjalikule e-poe testimisele järgnevalt anname lehe teile valmiskujul üle ning instrueerime vajadusel muudatuste tegemist

Kuidas kujuneb e-poe hind?

E-poe hind sõltub e-poe sisust, funktsionaalsusest ja lisadest.

Kõik e-poed on erineva funktsionaalsusega ning nende tegemisele kuluv aeg on erinev, näiteks 100 tootega e-poe tegemine võtab hulga vähem aega kui 10 000 tootega e-poe tegemine. Lisatöö on erinevate liidestuste arendus, näiteks kui e-poe tooteinfot tõmmatakse hoopis mõne teise hulgimüüja lehelt või hoopis laosüsteemist.

Samamoodi tõstavad veebilehe hinda erinevad väiksemad lisad ja teenused, näiteks analüütika või kliendisuhtlusvõimaluste lisamine, mitmekeelsus või otsingumootoritele kohandamine.

Mis on e-poe haldus?

E-poe haldamiseks loetakse moodulite uuendust, turvaukude parandamist, lihtsamaid kujundusalaseid muudatusi ja väikearendusi ning igakuist veebilehe külastatavuse statistikaaruannet jne.

Igakuisesse haldusesse ei kuulu sisu tootmine ja üleslaadimine ehk copywriting, pluginate arendus, tõlketööd ning liidestuste lisamine.

© Copyright - Anyweb alternatetext